Главная Украина «Епіцентр» реалізував майже 30 тис. генераторів від початку обстрілів енергоінфраструктури

«Епіцентр» реалізував майже 30 тис. генераторів від початку обстрілів енергоінфраструктури

«Епіцентр» реалізував майже 30 тис. генераторів від початку обстрілів енергоінфраструктури

Майже 30 тис. генераторів було реалізовано в мережі "Епіцентр" від початку масованих обстрілів агресором енергетичної інфраструктури в жовтні 2022 року, попит на дизельні генератори зріс удев'ятеро порівняно з довоєнною зимою, повідомила пресслужба мережі.

"Загалом із початку масованих обстрілів енергетичної інфраструктури (з жовтня 2022-го) в мережі "Епіцентр" було реалізовано майже 30 тис. генераторів загальною електричною потужністю близько 100 МВт. Для порівняння, такої потужності могло б вистачити для освітлення міста з населенням 200-300 тис. осіб", — наведено в пресрелізі слова в. о. директора з роздрібної торгівлі мережі "Епіцентр" Дмитра Танька.

Зокрема, минулої зими попит на дизельні генератори зріс удев'ятеро порівняно із зимою 2021 року, на бензинові — уп'ятеро. Крім того, попит зріс і на павербанки — у 12 разів, зарядні станції — у сім разів, ліхтарики — у 4,5 раза.

"Епіцентр" також зафіксував суттєве зростання обсягів продажу автомобільних акумуляторів (майже втричі), зарядних і пускозарядних пристроїв та інверторів (у 3,5 раза), моторних мастил (удвічі). Українці активно купували також газові балони, туристичні плитки та пальники — обсяги їх продажу зросли в п’ять-сім разів.

В умовах стабілізаційних та аварійних відключень електроенергії зріс попит і на свічки. За даними "Епіцентру", пік ажіотажу припав на жовтень-листопад 2022 року, коли обсяги продажу свічок ушестеро перевищили показник попереднього року. Загалом у жовтні-лютому в мережі реалізували близько 2 млн свічок.

У мережі також відзначили зростання обсягів продажу теплого одягу, чайників, термочашок, термосів, пледів і ковдр.

Водночас збільшення обсягів продажу зафіксовано і в інших категоріях товарів. Зокрема, попит зріс на книжки та журнали (на 67% проти попередньої зими), канцтовари (на 34%), побутову хімію та засоби гігієни (на 28%).

Торік зростання також показали продажі "Аптека 100+" — на 35%, і продуктові магазини Food Market — на 82,6%. Водночас серед продуктів лідерами продажу були кондитерські вироби (+50%), цигарки (+60%) та алкоголь, обсяги продажу якого зросли вдвічі проти попереднього року.

ТОВ "Епіцентр К" створено 2003 року, відкрило свій перший гіпермаркет у Києві в грудні того ж року. Станом на кінець 2022 року мережа компанії об'єднує 74 торговельні об'єкти, що діють під брендами "Епіцентр" і "Нова лінія" в різних регіонах країни (ще чотири об'єкти тимчасово закриті).

Унаслідок бойових дій чотири ТЦ "Епіцентр" – у Чернігові, Маріуполі, Бучі та Херсоні – були повністю знищені. Незважаючи на суттєві втрати, компанія активно допомагає країні. За її даними, загальна сума допомоги з початку широкомасштабного вторгнення РФ в Україну становить сотні мільйонів гривень.

За даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, учасниками ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) і Тетяна Суржик (0,73%).

Оставьте комментарий

Your email address will not be published.